Az RSP a SAP Business One elsődleges támogatási eszköze, melynek segítségével csökkenthetők a bevezetési és működtetési költségek, a működési kockázatok. Használatával nagy mértékben lerövidül a problémák megoldására fordítandó idő.
Az eszköz által nyújtott szolgáltatások:
- Adatbázis műveletek
-
- biztonsági mentések készítése és visszatöltése
- biztonsági mentések időzíthetősége
- Probléma keresés a felhasználói adatbázisban
-
- proaktív hibakeresés (készlet értékelési ellenőrzés, adatbázis integritás ellenőrzés, pénzügyi konzisztencia ellenőrzés, kimenő és bejövő számlák konzisztencia ellenőrzése , stb.)
- gyakori problémák felismerése
- Gyári SAP támogatás megkönnyítése
-
- a gyári megoldások tesztelésének lehetősége
- különálló teszt környezet az ügyfél adatbázis használatával
- WebEx helyettesítése
- automatizált biztonsági mentés feltöltés a support számára
- Felhasználói rendszerkörnyezet általános áttekintése
-
- szabad hely és biztonsági mentés állapot ellenőrzés
- hardver és szoftver konfiguráció áttekintése
- „Jelző lámpák” a rendszer állapotának vizuális megjelenítésére
- Patch-ek és hot-fixek telepítése
Előnyök felhasználóknak
- Nem kívánt leállások radikális csökkentése
- Gyorsabb biztonságosabb frissítés, a frissítés előtti ellenőrzések segítségével
- Támogatási idők csökkentésének segítségével nagyobb megtérülés
- Potenciális hibák proaktív keresése
- Beépített automatikus biztonsági mentés
A fentiekből is látszik, hogy a Remote Support Platform az SAP hagyományokat követve, integráltan tartalmazza a teljes körű támogatáshoz szükséges minden funkciót, hogy a SAP Business One felhasználói minél kisebb eséllyel és minél rövidebb ideig tapasztaljanak zavart a mindennapi használatban.